Hello ^-^

hye.. assalamualaikum..
what's up??
da lme x update blog kan??
rndu plak ase nye.. spnjg aku x update blog ni..
bnyk bnde yg terjadi..
contohnye,...
aku xcident..teruk jgk la..
smpai aku nk bgn pn xbley...
nk mkn pn bersuap...
hmmm.. lpas 2 plak.. aku dpt tau..yg aku ni sbenarnye ank angkt mama n ayh aku..
sooo sad.. sumpah aku terperanjat...kecewa...
n lpas 2... aku bernikah dgn org yg aku syg smnjk skolah lgi..
xpi scare pkse... dlm scare pkse 2 plak...
alhamdulillah kami bhgia skrg...nikah pn xad la se gempak mne pn..
wt knduri doa selamat je...
insya allah dlm bln 3 nnty kami wat kenduri sanding... tu pn lau ade bajet la..hahah
sbb kami kawen pn scare mngejut..bkn sbb aku mngandung oky...
ni sbb slh kami berdua jgk... parent kami sruh kami break..
xpi degil jgk... skali kantoi..
2 la sbb kmi bernikah 2...
so now.. alhamdulillah kedua2 pihak dpt trime kami...
aku hrap... hbungn kami suami isteri kekal smpai bile2..
until jannah... ^-^

so stakat ni je crite aku untuk kali ni..
insya allah klau ade kelapangan...
aku akn kongsi crte2 yg mnarik dlm blog ni k..

wassalam....

No comments:

Post a Comment





Baadshah26gold.com

Sharing is caring ^_^

My Anniversary with Muhd Afif Amirul

Daisypath Anniversary tickers